Uutuus: Haasta markkinointisi Contact Centerin avulla!

Drive the Lightning

Markkinoiden nopein paketti-CRM, joka mahdollistaa myyntiprosessien ja asiakashallinnan automatisoinnin, asiakaspalvelun, projektinhallinnan ja laskutuksen sekä tuote- ja varastonhallinnan samassa järjestelmässä. CRM-service on täydellinen valinta silloin, kun suorituskyky merkitsee.

CRM-Service graphics, stats graphs image, inside a box-shadowed graphic layout box element A cowbell icon, inside a box-shadowed graphic layout box element Phone icon, inside a box-shadowed graphic layout box element Chat icon, inside a box-shadowed graphic layout box element CRM-Service graphics, secondary stats graphs image, inside a box-shadowed graphic layout box element

Saavuta uusi taso liiketoiminnassasi

Täysin varusteltua web-pohjaista asiakkuudenhallintaa lukuisin eri ominaisuuksin. Ota ohjat omasta työkokemuksestasi CRM-servicen pilvipalvelulla.

Joustava ratkaisu

Tee työnkuluistasi sujuvampia. Erittäin joustavien konfigurointimahdollisuuksien myötä voit ottaa käyttöön vain ne ominaisuudet, joita tarvitset. Toimintojen käyttöönotto käy vain nappia painamalla. Parilla klikkauksella CRM-service näyttää ja toimii juuri niin kuin haluat.

Helppo aloittaa

Software as a Service -malli mahdollistaa palvelun nopean käyttöönoton. Ohjelmisto ja koko infrastruktuuri tarjotaan turvallisista datakeskuksistamme. Ketterillä projektimenetelmillämme voit aloittaa CRM:n käytön välittömästi.

"Drive the lightning"

Valitse järjestelmä, joka kattaa liiketoimintaprosessiesi tarpeet ja tarjoaa markkinoiden nopeimman käyttäjäkokemuksen. Hallitse liiketoimintaasi ja asiakasdataasi salamannopeasti.

CRM-maailma

CRM-servicea käytetään laajasti eri toimialoilla B2B- ja B2C-yrityksissä, muuttaen CRM-maailmaa. Monipuolisilla työkaluilla ja toiminnoilla asiakkuudenhallinnan ja myyntiprosessien automatisoinnin voi nostaa aivan uudelle tasolle.

> 20 000

CRM-servicen käyttäjää

Järjestelmää käytetään yli 50 maassa sadoissa eri yrityksissä.

> 90%

järjestelmistä kasvaa

Valtaosa asiakkaistamme laajentaa CRM:n käyttöään.

< 0,6 s

Keskimääräinen vasteaika

Sisäänkirjautuminen, erilaiset toiminnot ja siellä täällä liikkuminen tapahtuu hyvin nopeasti.

Hienostunutta yksinkertaisuutta kehittynein ominaisuuksin

CRM-service koostuu monipuolisista, kattavista sekä laadukkaista ominaisuuksista. Voit ottaa käyttöösi niistä kaikki tai valita vain tarpeellisimmat parantamaan ja helpottamaan jokapäiväistä työkokemustasi.

Myyntiputki

Erinomaisia työkaluja myyjille oman edistymisen ja ennusteiden seuraamiseen aina liideistä myynteihin.

Projektinhallinta

Tehokasta ja organistoitua. Projektin kulkuun liittyvät tiedot ovat suoraan projektipäällikön sekä yrityksen johdon käytettävissä, jolloin kaikki pysyy hallinnassa.

Hyödy tilastoista

Käsittele dataa järjestämällä, summaamalla, seuraamalla ja lähettämällä sitä CRM:stä ulos tarpeiden mukaan. Pienintäkään tiedonmurua ei jää ulkopuolelle.

Business Intelligence

Valitse vapaasti kymmenistä valmiista eri näkymistä käyttöösi ne, jotka hyödyttävät liiketoimintaasi eniten. Business Intelligence -teknologia pohjautuu QlikView-teknologiaan.

Kattavaa raportointia

Järjestelmässä on käytännössä rajaton määrä numeerisia raportteja, joita voidaan luoda, tallentaa ja julkaista tarpeiden mukaan.

Contact Center

Contact Center tarjoaa kaikki työkalut soittokampajoiden toteuttamiseen, mukaanlukien tapahtumien seurannan, raportoinnin, kyselyvastausten analysoinnin jne.

Olemme onnistuneet hyvin käyttämään CRM-dataa muissa ohjelmissa ja itsepalvelutarkoituksissa.

Maija Sillanpää, Customer experience manager, Suomen Tilintarkastajat ry

Järjestelmää hyödyntäen voimme parantaa palvelua ja laatua keskitetysti.

Arto Harvia, Tuotekehitysinsinööri