Koulutus
Opastamme sinua hallitsemaan yrityksesi CRM:ää. Koulutuspakettimme on suunnattu erityisesti tietyille käyttäjäryhmille ja -tasoille. Pääkäyttäjäkoulutukset koostuvat CRM:n asetusten ja toimintojen läpikäynnistä. Peruskäyttäjäkoulutus suunnitellaan ja toteutetaan aina yhteistyössä yrityksen oman pääkäyttäjän kanssa.
Koulutuspaketit
Perustason pääkäyttäjäkoulutus 4h
Opi pääkäyttäjän perustyökalut – kuten esimerkiksi kenttäasetukset, käyttöoikeudet ja käyttäjien lisääminen – ja tutustu kaikkiin CRM:n tarjoamiin perustoimintoihin.
Pääkäyttäjän jatkokoulutus 4h
Ota haltuun automaatioprosessit ja dynaamisuudet sekä muut toiminnot, joilla teet CRM:n käytön laajentamisesta nopeaa ja helppoa.
Asiakaspalautteen keruutavat -workshop 4h
Workshop-tyylinen koulutus, jossa pääkäyttäjät saavat käyttöönsä CRM-servicen kyselytyökalut.
Sähköpostimarkkinointi 2h (+2h)
Varustaudu uutiskirjeiden lähetyksessä uudelle tasolle CRM Sähköpostimarkkinointiportaalin avulla. Kahden tunnin lisä-workshopin kanssa aikaa on myös testilähetysten rakentamiselle. Koulutus on suunnattu sähköpostimarkkinointiportaalin käyttäjille ja pääkäyttäjille.
Contact Center 2h
Tämän koulutuksen tarkoituksena on tutustuttaa pääkäyttäjät Contact Centerin ammattimaiseen käyttöön: kampanjoiden luomiseen, agenttien aktivoimiseen sekä moneen muuhun toimintoon.
