Drive the Lightning

CRM-servicellä voit saada eniten irti CRM:stä, joka sopii yrityksesi laajeneviin tarpeisiin

Ketterät projektimenetelmämme kärjistyvät nopeisiin toimituksiin, joissa asiakas on osana workshoppeja ja näin ollen oppimassa, kehittämässä ja varmistamassa, että kaikkiin tarpeisiin vastataan ja CRM toimii sujuvasti päivittäisissä toimissa. Avoimet Web Service -palvelut tarjoavat loputtomia mahdollisuuksia käyttää CRM-dataa.

Tutustu CRM-serviceen!

CRM-service tuote

CRM-service-järjestelmän keskeisimmät ominaisuudet

CRM-service on huippulaadukas, joustava ja helppokäyttöinen asiakkuudenhallintajärjestelmä, joka mahdollistaa entistä paremman työkokemuksen luomisen. Kasvata järjestelmää moduuleittain tai paketeittain, jotka sisältävät tasokkaita ominaisuuksia ja innovaatioita - aina asiakasautomaatioista ja "sales funnelista" kutsutilaisuuksiin. Tee päivittäisistä toiminnoistasi uskomattoman helppoja ja nopeita vain kuukausittaisten käyttäjämaksujen hinnalla. Lue lisää valitsemalla ensin paketti.

Selaa paketteja

Lue lisää

Contact Center

Contact Center -tuoteperheen selkeä käyttöliittymä ja laajat ominaisuudet tekevät agenttien jokapäiväisestä työstä helpompaa.

Lue lisää

Contact Center – Soittojärjestelmä

Contact Center tarjoaa kaikki työkalut soittokampajoiden toteuttamiseen, mukaan lukien tapahtumien seurannan, raportoinnin, analysoinnin jne.

Lue lisää

Contact Center – Puhelinvaihdejärjestelmä

Inbound-sovellus tarjoaa monipuolisia toimintoja sisääntulevien puheluiden toimivampaan hallintaan.

Lue lisää

WordPress Connector

Wordpress connectorin avulla voit ohjata verkkosivuilta uusia liidejä tai potentiaaleja suoraan myynti-, tuki- tai markkinointiputkeen.

Tukimoduuli

Toimi saumattomasti yhteen koko tiimisi kanssa ja jaa vastuut käsittelijöiden ja vastuuhenkilön kesken. Luo tiloja ja työnkulkuja, jotka sopivat sinun asiakaspalveluprosesseihisi.

Lue lisää

Projektinhallinta

Tehokasta ja organistoitua. Projektin kulkuun liittyvät tiedot ovat suoraan projektipäällikön sekä yrityksen johdon käytettävissä, jolloin kaikki pysyy hallinnassa.

Lue lisää

Myyntiputki

Erinomaisia työkaluja myyjille oman edistymisen ja ennusteiden seuraamiseen aina liideistä myynteihin.

Lue lisää

Kattavaa raportointia

Järjestelmässä on käytännössä rajaton määrä numeerisia raportteja, joita voidaan luoda, tallentaa ja julkaista tarpeiden mukaan.

Lue lisää

Business Intelligence

Valitse vapaasti eri näkymistä käyttöösi ne, jotka hyödyttävät liiketoimintaasi eniten. Business Intelligence -teknologia pohjautuu QlikView-teknologiaan.

Lue lisää

Segmentointi

Kaikkea yrityksen ja kontaktin ympärille rakennettua dataa voidaan segmentoida ja hyödyntää. Käytä asiakasdataa saadaksesi asiakkaasi oikeisiin segmentteihin.

Kalenteri

Useat erilaisiet kalenteri-, aktiviteetti- ja myynninseurantanäkymät mahdollistavat selkeän myyntiprosessien hallinnan.

Provisio

Valitse valmiita tai täysin mukautettuja komissiomalleja. Onnistuneet kaupat rekisteröidään ja myyjälle lasketaan mallin mukainen komissio.

Työnkulut

Myyntitilaukset laukaisevat automaatioita ja segmenttiin pohjautuvia muistutuksia yksittäisille käyttäjille ja koko myyntiryhmälle.

Asiakashankinta

Seuraa ja toteuta koko uuden asiakkaan hankintaprosessi kaikenkattavalla Contact Centerillä.

Lue lisää

Automatisoitu kommunikointi

Pidä segmentoitu markkinointiviestintä asiakkaille hallinnassa.

Kyselylomakkeet

Lähetä kyselylomakkeita saadaksesi lisätietoa tai arvokasta palautetta asiakkailtasi. Validoi, päivitä ja analysoi.

Ratkaisun aikaleimat

Huomioi ja raportoi, kuinka kauan tukipyyntötapausten ratkaisuissa menee aikaa. Saa muistutuksia pitkittyneistä tapauksista ja seuraa ajankulutusta laskutustarkoituksessa.

Sähköpostiskanneri

Viesti asiakkaan kanssa CRM:ssä, samalla kun asiakas saa vastaukset sähköpostitse - pidä tiedot aina samassa paikassa toimien kuitenkin asiakkaan ehdoilla.

Tekstiviestit

Tekstiviestimarkkinointi on tehokas työkalu myyntiin ja viestintään. Kun kohderyhmä on määritetty, tekstiviestin lähettäminen sadoille vastaanottajille käy vain parilla klikkauksella.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinointi

Segmentoitua kommunikointia, uutiskirjeitä jne. kattavin tilastoin. Korkealaatuisia visuaalisia sähköpostimarkkinointityökaluja asiakkaidesi ihastuttamiseen.

Seuraa ja organisoi

Käytä tägejä, aseta automaattisia muistutuksia ja pidä asiakaspalvelu raiteillaan.

Lue lisää

Automaattinen toistaminen

Vuosittain tai kuukausittain toistuva laskutus on helppoa toteuttaa ja mukauttaa sopimaan yrityksen tarpeisiin.

Hyödy tilastoista

Käsittele dataa järjestämällä, summaamalla, seuraamalla ja lähettämällä sitä CRM:stä ulos tarpeiden mukaan. Pienintäkään tiedonmurua ei jää ulkopuolelle.

Lue lisää

Tukiportaali

Vaivatonta asiakastukipyyntöjen hallintaa molemmille osapuolille. Loppuasiakas voi hallita portaalissa koko yrityksensä tikettejä ja nopeuttaa kommunikointiprosessia.

Graafiset tilastot

Helposti ymmärrettävillä graafeilla kukin käyttäjä voi tutkia tietyn aihealueen tilannetta omalla etusivullaan.

Henkilökohtaiset etusivut

Jokainen käyttäjä voi muokata oman etusivunsa tarpeensa mukaisesti tai heille voidaan jakaa vakionäkymiä rooleittain.

Lue lisää

Kirjanpito

CRM-servicellä voit valita kumppanisi kirjanpitoon ja mahdollistaa tietojen siirtymisen CRM:stä reaaliajassa.

Laskutuskanavat

Kirje, verkkolasku tai sähköposti. Asiakkaasi valitsee lähetystavan ja CRM välittää laskun yrityksesi tyylien mukaisesti.

Resurssit

Hallitse projektin resursseja käyttäjä- ja tehtävätasolla joustavasti jokaisen projektin tarpeiden mukaan.

Suunnitelmat

Tavoitteet, ennusteet ja budjetit voidaan asettaa näkymään joko numeroina, valuuttana tai yksikkönä riippuen siitä, kuvaavatko ne aktiviteetteja vai rahaa.

Laskutus

Luo, muokkaa ja laskuta projektin kuluja suoraan projektilta joustavasti mm. ajanjakson, käyttäjien tai projektivaiheiden mukaan.

Lue lisää

Työtuntien kirjaaminen

Käyttäjälle hyödyllinen ja läpinäkyvä työkalu esimerkiksi ylityötuntien tai projektiin budejtoitujen tuntien seuraamiseen.

Kannattavuus

Opi ja kehity. Aseta projektille budjetti, seuraa sen toteutumista ja laske kannattavuutta.

Lue lisää

Soitot

Contact Centerin toiminnot mahdollistavat soittamisen, raportoinnin ja asiakastietojen seuraamisen samaan aikaan.

Lue lisää

Kampanjat

Käytä CRM:n koko asiakas- ja kontaktitietokantaa kampanjoiden muodostamisessa tarvittavin kriteerein ja sisällöin.

Lue lisää

Itsepalveluportaali

Anna asiakkaidesi päivittää ja lisätä henkilökohtaisia tietoja, ilmoittautua koulutustilaisuuksiin tai tehdä ostoksia itsepalveluportaalissa ja kerää tieto CRM:ään reaaliajassa.

Varastonhallintaportaali

Varaston- ja tuntikirjauksienhallintaportaali tarjoaa nopean pääsyn tarpeellisiin toimintoihin missä tahansa.

Työntekijäportaali

Mobiilissa toimiva tehtävälista ohjaa työntekijää tapaamisesta toiseen, tarjoamalla samalla väylän viestiä esimiehen kanssa.

Lue lisää

Asiakkuudenhallinta

Työkaluja tehokkaaseen ja hauskaan asiakashallintaan. Kuvittele kaikki mahdollisuudet, joita yhden järjestelmän periaate tarjoaa.

Lue lisää

Skaalattavuus

CRM-service voidaan ottaa käyttöön niin kansainvälisillä suuryhtiöillä kuin pienimmilläkin yrityksillä. Voit hallita miljoonia tietueita salamannopeudella.

Lue lisää

Turvallisuus

Turvallisuusmallimme keskittyy kaikkiin alan näkökulmiin, mukaanlukien fyysisen, tiedonsiirron, varmuuskopioinnin ja sovellusturvallisuuden.

Lue lisää

GDPR-yhteensopivuus

CRM-servicen tarjoama järjestelmä on 100% yhteensopiva EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) kanssa.

Lue lisää

Integraatiot

Yhdistä vapaasti - Web Service API-avaimet mahdollistavat pääsyn CRM-service-dataan. CRM-service käyttää SOAP-pohjaisia Web Service API-avaimia.

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Ammattimainen tukitiimimme auttaa kaikissa CRM-järjestelmää koskevissa kysymyksissä.

Lue lisää

Kutsutilaisuudet

Järjestä koulutusta tai tapahtumia asiakkaillesi ja tarjoa heille portaali nopeaa ja helppoa ilmoittautumisprosessia varten.