Automatisoitu kommunikointi

Automatisoidut kommunikointityökalut tekevät myynnin jälkeisestä kommunikoinnista ja markkinoinnista helpompaa kuin koskaan. Asiakassegmenttien määrittelyn jälkeen voit luoda visuaalisia sähköposteja ja aikatauluttaa niiden automaattisen lähetyksen tietylle vastaanottajaryhmälle.

Esimerkiksi kohderyhmä voi koostua asiakkaista, jotka ovat ostaneet tietyn tuotteen tai palvelun viime kuun aikana, ja tälle ryhmälle voitaisiin lähettää automaattinen sähköposti, joka sisältää palautelomakkeen. Rakentamalla toisen automaation päivittämään myös kohderyhmää, voi järjestelmä huolehtia sähköpostien lähetyksestä säännöllisesti.

Muita ominaisuuksia, jotka saattavat kiinnostaa sinua

Lue lisää

WordPress Connector

Wordpress connectorin avulla voit ohjata verkkosivuilta uusia liidejä tai potentiaaleja suoraan myynti-, tuki- tai markkinointiputkeen.

Lue lisää

Kampanjat

Käytä CRM:n koko asiakas- ja kontaktitietokantaa kampanjoiden muodostamisessa tarvittavin kriteerein ja sisällöin.

Tekstiviestit

Tekstiviestimarkkinointi on tehokas työkalu myyntiin ja viestintään. Kun kohderyhmä on määritetty, tekstiviestin lähettäminen sadoille vastaanottajille käy vain parilla klikkauksella.