Contact Center
Inbound ja Outbound -toiminnallisuuksilla
Contact Centerin tuoteperheeseen kuuluva Contact Center Application tarjoaa helppokäyttöisen ratkaisun sisääntulevien puheluiden hallintaan. Sovelluksen ominaisuuksiin lukeutuvat mm.
- soittosarjojen ja agenttien tilat
- soittosarjojen äänitteet (tervetuloviestit, jonotusmusiikki jne.)
- Interactive voice response (IVR)
- soittojen seuranta
- takaisinsoittopyynnöt ja soittohistoria
- soittojen siirto
- pääkäyttäjätoiminnot soittosarjojen hallintaan.
Saapuvien puheluiden seuranta
Ota kaikki hyöty irti CRM-datastasi. Contact Center tunnistaa soittajan CRM:ään kontaktille tallennetun puhelinnumeron perusteella ja esittää hänen tietonsa agentille. Kun soittaja on tunnistettu, päivittyy myös puheluhistoria välittömästi CRM:ään.
Jos puhelinnumeron perusteella ei tunnisteta soittajaa, voi agentti puhelun aikana tai sen jälkeen luoda numerosta uuden kontaktin CRM:ään.
Puhelinvaihdetoiminnot
Kaikki toiminnot, joita tarvitset kattavaan soittosarjojen hallintaan. Yhdistä puhelu suoraan oikealle asiantuntijalle tai asiakaspalvelijalle esimerkiksi kielen, soiton aiheen tai toimialan perusteella (esim. laskutus, tekninen tuki, jne.).
Soittosarjojen sekä niiden aukiolo- ja loma-aikojen asetusten myötä yksikään puhelu ei mene ohi, ja näin myös asiakkaasi ovat tyytyväisempiä.
Asetukset pääkäyttäjille
Selkeän asetuspaneelin avulla pääkäyttäjä voi tehdä kaikki tarpeelliset muutokset ja mukautukset, kuten
• soittosarjojen aukioloajat
• soittosarjojen nimet
• soittosarjoissa olevat agentit
• agenttien tilavaihtoehdot
• soiton kategoriat
• soittojen lopputulokset
• soittojärjestyksen määrittäminen soittosarjoille
Työpöydälle ja mobiiliin
Contact Center toimii siellä missä sinäkin. Työpöytäsovelluksella vastaat puheluihin helposti koneeltasi ja mobiiliversiolla pysyt tavoitettavissa myös tien päällä.
Contact Center on tällä hetkellä saatavilla työpöytäversiona (Windows & Mac) sekä sovelluksena Android- ja iOS-puhelimille.
Outbound
Täysin varusteltu asiakkaiden puhelinkontaktointiin suunniteltu ratkaisu, joka on helppo ottaa mukaan päivittäiseen käyttöön. Järjestelmän fokus on täyttää agentin tarpeet päivittäisissä tehtävissä ja mahdollistaa oman edistymisen seuraaminen yhteistyössä muiden agenttien kanssa.
Muita ominaisuuksia, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Seuraa ja organisoi
Käytä tägejä, aseta automaattisia muistutuksia ja pidä asiakaspalvelu raiteillaan.
Ratkaisun aikaleimat
Huomioi ja raportoi, kuinka kauan tukipyyntötapausten ratkaisuissa menee aikaa. Saa muistutuksia pitkittyneistä tapauksista ja seuraa ajankulutusta laskutustarkoituksessa.