Contact Centerin puhelinvaihdejärjestelmä (Inbound)

Contact Centerin tuoteperheeseen kuuluva Contact Center Application tarjoaa helppokäyttöisen ratkaisun sisääntulevien puheluiden hallintaan. Sovelluksen ominaisuuksiin lukeutuu mm.

  • soittosarjojen ja agenttien tilat
  • soittosarjojen äänitteet (tervetuloviestit, jonotusmusiikki jne.)
  • Interactive voice response (IVR)
  • soittojen seuranta
  • takaisinsoittopyynnöt ja soittohistoria
  • soittojen siirto
  • pääkäyttäjätoiminnot soittosarjojen hallintaan.

Puhelinvaihdetoiminnot

Kaikki toiminnot, joita tarvitset kattavaan soittosarjojen hallintaan. Yhdistä puhelu suoraan oikealle asiantuntijalle tai asiakaspalvelijalle esimerkiksi kielen, soiton aiheen tai toimialan perusteella (esim. laskutus, tekninen tuki, jne.).

Soittosarjojen sekä niiden aukiolo- ja loma-aikojen asetusten myötä yksikään puhelu ei mene ohi, ja näin myös asiakkaasi ovat tyytyväisempiä.

Saapuvien puheluiden seuranta

Ota kaikki hyöty irti CRM-datastasi. Contact Center tunnistaa soittajan CRM:ään kontaktille tallennetun puhelinnumeron perusteella ja esittää hänen tietonsa agentille. Näin agentti tietää jo puheluun vastatessa, kenen kanssa tulee puhumaan. Kun soittaja on tunnistettu, päivttyy myös puheluhistoria välittömästi CRM:ään.

Puhelu nauhoitetaan kokonaisuudessaan automaattisesti, mutta agentti voi puhelun aikana myös pätkiä nauhoitusta pienempiin palasiin.

Asetukset pääkäyttäjille

Selkeän asetuspaneelin avulla pääkäyttäjä voi tehdä kaikki tarpeelliset muutokset ja mukautukset, kuten
• soittosarjojen aukioloajat
• soittosarjojen nimet
• soittosarjoissa olevat agentit
• agenttien tilavaihtoehdot
• soiton kategoriat
• soittojen lopputulokset
• soittojärjestyksen määrittäminen soittosarjoille

Outbound

Täysin varusteltu asiakkaiden puhelinkontaktointiin suunniteltu ratkaisu, joka on helppo ottaa mukaan päivittäiseen käyttöön. Järjestelmän fokus on täyttää agentin tarpeet päivittäisissä tehtävissä ja mahdollistaa oman edistymisen seuraaminen yhteistyössä muiden agenttien kanssa.

Lue lisää Contact Centerin Outboundista

Muita ominaisuuksia, jotka saattavat kiinnostaa sinua

Lue lisää

Contact Center

Contact Center -tuoteperheen selkeä käyttöliittymä ja laajat ominaisuudet tekevät agenttien jokapäiväisestä työstä helpompaa.

Lue lisää

Contact Center – Soittojärjestelmä

Contact Center tarjoaa kaikki työkalut soittokampajoiden toteuttamiseen, mukaan lukien tapahtumien seurannan, raportoinnin, analysoinnin jne.

Lue lisää

Itsepalveluportaali

Anna asiakkaidesi päivittää ja lisätä henkilökohtaisia tietoja, ilmoittautua koulutustilaisuuksiin tai tehdä ostoksia itsepalveluportaalissa ja kerää tieto CRM:ään reaaliajassa.