Skaalattavuus

CRM-järjestelmä helpottaa työntekoa, liiketoiminnan koosta riippumatta. Järjestelmä voidaan joustavasti skaalata vastaamaan yrityksen ja sen työntekijöiden tarpeita.

Pääkäyttäjäasetuksilla tarpeettomat moduulit ja toiminnot voidaan ottaa pois käytöstä ja piilottaa, jolloin järjestelmästä tulee yksinkertaisempi ja käyttäjäystävällisempi työntekijöille. Käyttöoikeudet eri tietoihin ja toimintoihin voidaan myös määritellä erikseen eri tarpeisiin. Tällä tavoin asiakastietoihin pääsee käsiksi ja niitä voi muuttaa vain siihen oikeutetut työntekijät. Pääkäyttäjät voivat aina tarpeen tullen muuttaa ja suunnitella uudelleen käyttäjien oikeuksia.

Mukauta tarpeen mukaan

Moduulit

Valitse tarvittavat moduulit kuten asiakas, myyntiputki ja kutsutilaisuudet. Laajenna tarpeen mukaan samaan kuukausihintaan.

Käyttöoikeudet ja profiilit

Määrittele erilaiset oikeudet mitä kukin käyttäjäryhmä saa CRM:ssä nähdä tai muokata.

Lisää kenttiä

Pääkäyttäjä voi milloin tahansa lisätä kenttiä ja muuttaa valintalistan arvoja.

Dynaamiset kaavat

Automaattisesti täydentyvät kentät nopeuttavat jokapäiväistä CRM-käyttöä.

Dynaamiset kentät

Määrittele milloin kenttä tulee olla esillä ja milloin sen täyttämisellä on suurin arvo.

Pikatyöpainikkeet

Ohjaa käyttöä pikatyöpainikkeilla ja työnkulun eteneminen tapahtuu selkeästi aina esim. yhteydenotosta laskuun.

Muita ominaisuuksia, jotka saattavat kiinnostaa sinua

Lue lisää

Asiakkuudenhallinta

Työkaluja tehokkaaseen ja hauskaan asiakashallintaan. Kuvittele kaikki mahdollisuudet, joita yhden järjestelmän periaate tarjoaa.

Lue lisää

Turvallisuus

Turvallisuusmallimme keskittyy kaikkiin alan näkökulmiin, mukaan lukien fyysisen, tiedonsiirron, varmuuskopioinnin ja sovellusturvallisuuden.

Lue lisää

GDPR-yhteensopivuus

CRM-servicen tarjoama järjestelmä on 100% yhteensopiva EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) kanssa.