Uutiset

Ajankohtaista asiaa meistä ja tuotteistamme, kuten myös CRM:n ja teknologian laajasta maailmasta.

lokakuu 10, 2019

CRM:n hyödyt myynnille

CRM taipuu vaikka minkälaisiin käyttötarkoituksiin, mutta sen on perinteisesti ajateltu olevan nimenomaan myyjien työkalu – ja sitä se toki onkin!

syyskuu 25, 2019

Kehityspäiväkirja #5

Tässä jaksossa keskitymme tarkemmin saavutettavuuteen – mitä se tarkoittaa ja miksi olemme nostaneet sen yhdeksi tärkeimmistä uudistustyötämme ohjaavista ohjaavista tekijöistä.

syyskuu 20, 2019

Hallitse kutsutilaisuuksia CRM:ssä

Olipa kyseessä sitten kahvi- tai aamupalatilaisuus, koulutus tai golf-kierros, Kutsutilaisuudet-moduulin avulla pidät huolta siitä, että koko prosessi pysyy kasassa alusta loppuun.

elokuu 29, 2019

Kehityspäiväkirja #4

Videoblogimme jatkuu jälleen! Vuorossa on ehkä jännittävin jakso tähän mennessä. Esittelyssä on nimittäin CRM-servicen uudistuva käyttöliittymä.

kesäkuu 24, 2019

Kehityspäiväkirja #3

Videoblogimme on tullut uusi video! Kerromme siinä uudesta Contact Centerin mobiilisovelluksesta ja esittelemme sen käyttöliittymää ja toimintoja.

kesäkuu 12, 2019

Asiantuntija-artikkeli: Odotusaika onnelliseen projektiin?

Tietojärjestelmien käyttöönottoprojekteissa selviydytään harvoin kunnialla, jos johdolla ei ole tarkkaa käsitystä siitä, mitä CRM:ltä halutaan.

kesäkuu 7, 2019

Panosta asiakaspalveluusi

Asiakaspalvelusi saa ihan uudenlaista tehoa siitä, että se tapahtuu samassa paikassa kuin missä kaikki asiakasdatasikin on.

toukokuu 29, 2019

Kehityspäiväkirja #2

Videoblogimme saa jatkoa! Tämän videon aiheena ovat yleiset kysymykset – miksi uudistamme CRM:ää ja mitä se käytännössä tarkoittaa.

toukokuu 6, 2019

Uusi, uljaampi CRM

CRM:n uudistuminen on alkanut! Tämän vuoden aikana keskitymme kehittämään CRM:stä parempaa kuin koskaan. Seuraa kehitystyötä videoblogistamme.

huhtikuu 15, 2019

Tehoa viestintään

Viestintä ja markkinointi ovat osa jokaisen yrityksen toimintaa. Tästä syystä CRM-servicessä on tarjolla useita eri toimintoja erinäköisiin viestintätarpeisiin.

1 2 3